Ruch jest jednym z kluczowych elementów w marketingu internetowym (o wszystkich 3 kluczowych elementach możesz dowiedzieć się tutaj).

Dlaczego?

Bo możesz mieć najwspanialszą ofertę pod słońcem, w którą wierzysz i o której wiesz, że może wpłynąć pozytywnie na innych ludzi ale jeśli nikt jej nie zobaczy, to tak jakbyś nie miał żadnej oferty.

Dlatego właśnie, jeśli chcesz promować cokolwiek w internecie, musisz generować ruch.

Z mojej perspektywy i na podstawie tego, czego nauczyłem się od ludzi mądrzejszych ode mnie, istnieją 3 główne sposoby aby to zrobić.

Sposoby, o których dowiesz się w poniższym video…

3 główne sposoby generowania ruchu w internecie

 

Oto wspomniane w video sposoby generowania ruchu raz jeszcze:

1. Metoda, nad którą nie mamy kontroli

Opiera się głównie o to, czego ludzie szukają w internecie i w branży, w której działasz.

Można więc powiedzieć, że ta metoda zależy od tego czy znajdziesz się wysoko w wynikach wyszukiwania i oczywiście możesz znaleźć się wysoko, jeśli:

– będziesz tworzyć treści w oparciu o to, czego szukają Twoi potencjalni klienci
– będziesz tworzyć treści systematycznie i konsekwentnie
– będziesz wykorzystywać zasady SEO (tutaj jest świetny artykuł na ten temat)

Ta metoda wymaga przede wszystkim inwestycji czasu i pracy, ponieważ wysokie miejsce w Google to nie kwestia „nic nie robienia” lub uzyskania wysokiej pozycji po 3 dniach.

 

2. Metoda, nad którą mamy kontrolę

Mówiąc najprościej opiera się ona o płatną formę promocji czyli np. Google AdWords, reklamę na Facebooku lub np. reklamę na YouTube.

Pięknem płatnej reklamy jest to, że kiedy kampania reklamowa rusza, jej efekty mogą być widoczne już w tym samym dniu (biorąc pod uwagę, że rozumiemy jak konkretną metodę promocji wykorzystać).

Poza tym przyjmując konkretny budżet reklamowy, jesteśmy w stanie określić ile osób odwiedzi promowaną stronę.

 

3. Metoda, która jest naszą własnością

Jest to nasza lista adresowa, z którą mamy zbudowaną relację (ludzie na liście znają nas, lubią i ufają nam) i do której możemy napisać mailing, kiedy mamy ofertę do przedstawienia lub kiedy stworzyliśmy nowy wpis na blogu.

Jeśli więc chcesz budować listę adresową i relację z tą listą to wejdź na tę stronę:

http://Lista.SwiatlyEbiznes.pl

Poznasz na niej kogoś, kto w mojej ocenie jest jednym z najlepszych ekspertów w dziedzinie budowania listy adresowej i osiągania efektów finansowych dzięki temu oraz kogoś, od kogo ja również nauczyłem się budowania listy adresowej.

 

Czy ten wpis jest dla Ciebie wartościowy i pomocny? Zostaw swoją opinię w komentarzach i podziel się nim dalej, korzystając z „przycisków” umieszczonych poniżej.

 


Michał Kidziński
Blog „Przyciągający Marketing”

P.S. Generowanie ruchu to 1 z 3 kluczowych elementów w marketingu internetowym. Jeśli chcesz poznać dwa pozostałe, kliknij tutaj.