Kilka lat temu nauczyłem się, że niezależnie od tego „na czym” chcemy zarabiać w internecie, możemy to robić w dwojaki sposób:

– stale mówić o zaletach proponowanej oferty i na niej się skupiać
– dawać wartość ZANIM cokolwiek o swojej ofercie powiemy

Dla mnie sposób #2 jest lepszy i tym co jest bardzo ważne w tym przypadku, to to, ludzie, do których się zwracamy powinni móc skorzystać z tej wartości, niezależnie od tego, czy skorzystają z naszej oferty.

Czym jest ta wartość?

Każdy z nas – tak również Ty i ja – skupiamy swoją uwagę na swoich problemach i swoich potrzebach, prawda?

Wartością jest więc informacja, które będzie w stanie pomóc ludziom, do których chcemy skierować swoją ofertę w rozwiązaniu konkretnych problemów lub osiągnięciu konkretnych korzyści więc w związku z tym dobrze jest oprzeć się o to czego ci ludzie szukają w internecie.

Łatwo się mówi ale jak się za to zabrać, prawda?

Z tego względu poniższy materiał video może okazać się pomocny…

3 wskazówki aby dostarczać wartość w internecie i zdobywać dzięki temu klientów

Jeśli wolisz czytać niż oglądać video, oto te 3 wskazówki raz jeszcze:

#1. Nie lekceważ tego co już wiesz

Nie ma takiej możliwości, żeby wiedzieć wszystko ale jeśli interesujesz się jakimś tematem, wokół którego chcesz rozwijać biznes w internecie, to najprawdopodobniej wiesz na ten właśnie temat więcej niż większość osób.

Powód tego jest taki, że kiedy coś jest dla nas pasją i kiedy każdego dnia poświęcamy tej pasji swój czas to nie zauważamy, że nasza wiedza i doświadczenie mogą być bardzo wartościowe dla innych ludzi.

 

#2. Bądź zawsze o „jeden krok” przed ludźmi, do których się zwracasz

W ten sposób to czym się dzielisz ma zawsze wartość dla tych osób a poza tym, skoro są oni tylko „jeden krok za Tobą” to zrozumieją Twój przekaz i będą w stanie wykorzystać informacje, którymi się dzielisz.

Kiedy bowiem zwracasz się do kogoś, kto jest „100 kroków za Tobą”, ktoś taki nie jest w stanie wykorzystać od razu przedstawionej przez Ciebie informacji, ponieważ brakuje mu jeszcze 99 kroków, których wykonanie musi zająć jakiś czas.

WAŻNE: Nie chodzi w tym o to, że ktoś do kogo się zwracasz, jest od Ciebie gorsz ale o to, że jego wiedza w danym temacie jest niewiele mniejsza więc dzięki Tobie będzie ona mogła się powiększyć a ludzie, którzy z niej korzystając będą mogli dzięki temu osiągnąć rezultaty w relatywnie krótkim czasie.

 

#3. Stale się rozwijaj

Systematyczna i konsekwentna praca nad sobą to nie jest możliwość ale konieczność aby to czym się dzielisz zawsze miało wartość dla Twoich odbiorców.

Niezależnie więc od tego w jakiej branży działasz, ciągła praca nad tym aby być lepszym niż byłeś wczoraj, to jak najbardziej odpowiednia droga, żeby lepiej służyć ludziom w Twoim rynku docelowym.

Mam nadzieję, że powyższe informacje będą dla Ciebie wartościowe i pomocne.

Jeśli uznasz, że warto, podziel się nimi dalej i zostaw swoją opinię w komentarzach poniżej.

 


Michał Kidziński
Blog „Przyciągający Marketing”

P.S. Jeśli zależy Ci na tym, żeby zarabiać pieniądze w internecie, kliknij tutaj aby poznać 3 kluczowe elementy, dzięki którym jest to możliwe.