E-biznes to szerokie pojęcie, ponieważ w jego ramach można zajmować się promocją i sprzedażą różnego rodzaju produktów (fizycznych i cyfrowych), usług lub propozycji współpracy np. w biznesie w marketingu sieciowym.

Niezależnie jednak od tego czym Ty się zajmujesz lub czym chcesz się zajmować, istnieją pewne dwie bardzo ważne rzeczy, których brak można często zaobserwować i który jednocześnie może zabić każdy e-biznes.

Mi osobiście przypomniał o tym Gary Vaynerchuk podczas webinaru na żywo, w którym miałem okazję brać udział. Dla mnie to bardzo ważne sprawy i dlatego postanowiłem podzielić się nimi w video poniżej…

Brak tych 2 rzeczy może zabić każdy e-biznes

 

Być może te 2 rzeczy są dla Ciebie oczywiste a być może po prostu o nich zapomniałeś. Tego nie wiem. Wiem jednak, że…

… cierpliwość i docenianie najmniejszych nawet sukcesów to 2 rzeczy, które prowadzą do realizacji wielkich celów.

I nie chodzi tylko o e-biznes. Chodzi o wszystko. O każdy aspekt życia.

Brak cierpliwości w e-biznesie skutkuje tym, że wiele osób stale szuka „magicznego przycisku” lub najlepszej oferty, dzięki której można osiągnąć dużo w bardzo krótkim czasie.

Nie ma naturalnie nic złego w tym, że chcemy osiągnąć coś szybko. Kwestia jest jednak taka, że owe „szybko” jest zawsze konsekwencją lat pracy nad sobą i swoimi umiejętnościami, o czym pisałem w tym artykule: Prawda na temat nagłego sukcesu.

Z kolei dostrzeganie tych najmniejszych sukcesów sprawia, że przygotowujemy się na większe rzeczy. Jeżeli bowiem nie doceniamy tego co wydaje się niewielkie, sami blokujemy się przed czymś jeszcze lepszym.

Często można przeczytać lub usłyszeć, że „to za czym podąża energia, pojawia się w naszym życiu” a skoro tak, to wdzięczność za każde powodzenie sprawia, że nasza energia, czy jak wolisz wibracja sprawia, że przyciągamy do życia jeszcze więcej okazji, za które możemy być wdzięczni.

Tak jak wspomniałem, o tych dwóch rzeczach przypomniał mi Gary Vaynerchuk, którego znam (tylko i wyłącznie dzięki internetowi) już dość długi czas i którego wiedza jest w moich oczach niesamowicie cenna przede wszystkim dlatego, że jest to praktyk.

Gary Vaynerchuk urodził się na Białorusi jednak już w wieku 3 lat wraz z rodziną wyemigrował do Stanów Zjednoczonych.

To przede wszystkim przedsiębiorca, który rozwinął rodzinny biznes z winami od $3 milionów do $60 milionów w ciągu 5 lat. Dzisiaj prowadzi VaynerMedia, jedną z najlepszych agencji marketingowych.

Poza tym jest autorem bestsellerowych książek wg. New Jork Times’a. Znany z także z tego, że za pomocą narzędzi takich jak Twitter, Facebook i Youtube potrafi tworzyć bardzo zaangażowane społeczności internautów, którzy bardzo często zamieniają się w jego fanów, a przez to w… klientów jak i ambasadorów jego brandu.

Przez wielu uważany za geniusza marketingu i biznesu – co potwierdzają jego osiągnięcia biznesowe:

– inwestycje w Twittera, Ubera, Facebooka i wiele innych biznesów

– twórca Vaynermedia – jednej z najlepszych agencji marketingowych w USA

– twórca popularnych kanałów youtubowych takich jak WineLibraryTV, czy AskGaryVee

Oto wywiad jaki z Gary’m przeprowadził Marcin Osman

#ZapytajGaryego – wywiad z Garym Vaynerchuckiem (Gary Vee)

 

Książkę #ZapytajGaryego możesz kupić na stronie GaryV.pl.

Nie wiem czy po raz pierwszy słyszysz to nazwisko, czy może znasz już je bardzo dobrze i nie zakładam, że będziesz zgadzać się ze wszystkim co mówi i o czym pisze Gary w tej książce ale przecież nie w tym rzecz.

Ten człowiek po prostu wie jak wykorzystać dostępne dzisiaj narzędzia i nową technologię, aby dzięki nim rozwijać przedsięwzięcia biznesowe.

Życzę Ci więc aby jego wiedza pomogła Ci w tym co robisz w każdy możliwy sposób.

Co o tym wszystkim myślisz? Uważasz ten post za wartościowy i pomocny? Zostaw swoją opinię w komentarzach poniżej a jeśli uznasz, że warto, podziel się tymi informacjami dalej, korzystając z poniższych „przycisków”.

 


Michał Kidziński
Blog „Przyciągający Marketing”

P.S. Żeby w ogóle myśleć o wynikach w e-biznesie, koniecznością jest posiadać 3 KLUCZOWE ELEMENTY. Kliknij tutaj aby je poznać.