Zanim przejdziemy do tematu tego posta, pozwól, że o coś zapytam…

Czyje rady bierzesz w ogóle pod uwagę?

Czyje sugestie traktujesz poważnie i jesteś skłonny zastanowić się nad nimi?

Owe rady i sugestie pochodzą zawsze od ludzi, którym ufasz choćby w najmniejszym stopniu, prawda?

Marketing internetowy jest również miejscem, w którym zaufanie odgrywa ogromną rolę i niezależnie od tego czy w jego ramach zajmujesz się promocją produktów, usług czy współpracy biznesowej.

Zaufanie to klucz, na którym trzeba oprzeć swoje działania, aby można było w ogóle myśleć o długoterminowych efektach finansowych.

Dlatego w poniższym video chciałbym podzielić się z Tobą tym…

DLACZEGO i JAK budować zaufanie do siebie w marketingu internetowym

Kliknij Tutaj I Zobacz Jak We WŁAŚCIWY Sposób Zabrać Się Za Rozwijanie Biznesu W Internecie

Chcę zaznaczyć jedną, ważną rzecz…

To, że przedstawiłem w powyższym video te wszystkie informacje, nie oznacza, że od zawsze to wiem i że od zawsze tak postępuję.

Kiedy zaczęła się moja przygoda z e-biznesem, nie traktowałem tej sprawy poważnie i byłem przekonany, że mogę promować w internecie wszystko co uznam za stosowne, byle bym tylko mógł zarobić pieniądze i niezależnie od tego, czy sam z proponowanej oferty skorzystałem.

W końcu jednak zrozumiałem, że nie jest to w porządku i że w ten sposób nie traktuję ludzi jak ludzi ale jako dostarczycieli pieniędzy.

A prawdą przecież jest, że…

…lista adresowa składa się adresów e-mail PRAWDZIWYCH LUDZI, którzy mają prawdziwe problemy, potrzeby i marzenia.

W związku więc z tym dotarło do mnie również, że abym mógł w ogóle myśleć o długoterminowych wynikach, muszę:

– „odsunąć” na drugi plan moją chęć zarabiania pieniędzy
– skupić się na tym, czego potrzebują ludzie na moich listach adresowych
– być systematycznym i konsekwentnym w dostarczaniu wartości
– promować TYLKO to, z czego sam korzystam i o czyjej wartości jestem przekonany

Decyzja naturalnie należy do każdego z nas bo tak jak powiedziałem w video, można tylko promować różne oferty ludziom na liście adresowej, nie dbając o kwestię budowania zaufania i w krótkim czasie może to dać bardzo dobre a nawet świetne wyniki finansowe.

W długoterminowej perspektywie jednak o wiele lepiej jest postawić na wartość i nią przede wszystkim się dzielić, ponieważ dzięki temu sprzedaż i zarabianie pieniędzy staje się o wiele prostsze i wynika z tego, że ludzie nam po prostu ufają.

Mówiąc o dzieleniu się wartością, warto jest również mieć na uwadze, że…

Inne posty związane z budowaniem w internecie zaufania do siebie…

Na tym blogu podejmowałem tematy, które można połączyć z tym, co przekazałem w tym poście. Oto kilka z nich:

Jak budować wizerunek w internecie w dowolnej niszy

Jak budować wizerunek w internecie jako początkujący

2 niewygodne pytania (e-biznes i marketing sieciowy)

Mam nadzieję, że przedstawione w tym poście informacje wpłyną pozytywnie na Twój e-biznes oraz na wyniki w nim osiągane.

Jeżeli uznasz, że warto, podziel się nim dalej i zostaw swoją opinię w komentarzach poniżej.

 


Michał Kidziński
Blog „Przyciągający Marketing”

P.S. Żeby w ogóle myśleć o zarabianiu pieniędzy w internecie, potrzebujesz 3 kluczowe elementy. Kliknij tutaj aby je poznać.