Jest sprawą oczywistą, że marketing sieciowy jest pełen osób, które osiągnęły wyjątkowe wyniki, wykorzystując tradycyjną metodę i zdobywając w ten sposób spore doświadczenie.

Mówiąc „tradycyjną” mam na myśli przede wszystkim to, że nie wykorzystywały one do tego internetu.

W związku też z tym powstaje pytanie:

Czy doświadczenie zdobyte w tradycyjnym marketingu sieciowym można wykorzystać w internecie, aby przyciągać potencjalnych partnerów biznesowych i klientów?

Odpowiedź na nie uzyskasz w poniższym video.

Kliknij więc PLAY, zobacz do końca, skomentuj i podziel się z innymi, jeśli uznasz, że warto (zwłaszcza z ludźmi, którzy mają doświadczenie w marketingu sieciowym offline)…

Jak można wykorzystać doświadczenie w tradycyjnie rozwijanym marketingu sieciowym w internecie

Kliknij tutaj i zobacz nagranie webinaru, podczas którego dowiesz się jak dzięki blogowi zbudować wizerunek w internecie i osiągać dzięki temu korzyści finansowe.

Internet to nic innego jak medium, które pozwala dotrzeć do ludzi na całym świecie więc ludzie, którzy posiadają doświadczenie w marketingu sieciowym rozwijanym drogą tradycyjną mogą z całą pewnością także to medium wykorzystać.

Jedną z głównych – w mojej ocenie – zasad w marketingu internetowym jest to, żeby poprzedzić przedstawienie oferty oddaniem wartości, z której ludzie mogą skorzystać niezależnie od tego, czy skorzystają z oferty.

Osoby, które mają doświadczenie w marketingu sieciowym rozwijanym drogą tradycyjną mają już wartość w postaci doświadczenia oraz umiejętności, którymi mogą podzielić się dzięki internetowi, żeby:

przyciągać właściwe osoby, zainteresowane rozwijaniem biznesu w marketingu sieciowym
budować dzięki temu listę kontaktów
– budować relację dzięki przedstawionej wartości
– przedstawić ofertę współpracy w biznesie

Zauważ również, że osoba, która ma doświadczenie w marketingu sieciowym offline i która tworzy taki system promocji współpracy w biznesie, może oddać go w ręce swoich partnerów biznesowych, pomagając im w ten sposób budować ich listy kontaktów (dotyczy to zwłaszcza osób, które nie mają doświadczenia i nie są gotowe, żeby nagrywać video i dzielić się wartością).

Chcę przez to powiedzieć, że doświadczenie zdobyte poza internetem w marketingu sieciowym można z całą pewnością wykorzystać w internecie, dzieląc się wartością a najprostszym sposobem, żeby to robić jest blog.

Przykład? Proszę bardzo…

Wystarczy nagrać 3-5 minutowe video na konkretny temat (tutaj możesz poznać 4 punkty, o które warto oprzeć tworzenie video), dołączyć tekst i opublikować taki wpis na blogu a następnie poinformować osoby na liście kontaktów, dostarczając w ten sposób wartość ludziom, którzy na tej liście są (blog ten powinien być naturalnie przygotowany pod kątem marketingowym, o czym możesz dowiedzieć się tutaj).

Dla osób z doświadczeniem stworzenie takich krótkich materiałów video nie powinno stanowić problemu, ponieważ tacy ludzie mają wiele umiejętności a także wiele historii i przykładów, którymi mogą się dzielić, pomagając w ten sposób wielu osobom, które chcą zbudować biznes w marketingu sieciowym.

O tym z kolei jak wykorzystać blog a konkretniej 5 prostych kroków aby dzięki niemu zbudować wizerunek i osiągać korzyści finansowe, dowiesz się podczas tego webinaru.

Jeśli więc jesteś osobą, która ma doświadczenie w marketingu sieciowym offline, mam nadzieję, że te informacje zainspirują Cię do tego, żebyś wykorzystał internet w swoim biznesie.

Jeśli z kolei jeszcze takiego doświadczenia nie masz ale znasz kogoś (być może Twój sponsor) kto je ma, pokaż mu ten wpis, ponieważ im więcej doświadczonych osób, które dzielą się swoim doświadczeniem tym więcej osób może na tym skorzystać 🙂

Zostaw również swoje zdanie na ten temat w komentarzach poniżej.

 


Michał Kidziński
Blog „Przyciągający Marketing”

P.S. Jeśli uważasz, że potrzebujesz specjalistycznej wiedzy, żeby wykorzystać internet w biznesie, to zobacz ten webinar aby zrozumieć jak zaoszczędzić nawet kilka miesięcy swojego czasu i zacząć rozwijać swój biznes w internecie choćby od jutra.