E-biznes – niezależnie od tego w jakiej branży – łączy się zawsze z rozwijającą się listą adresową potencjalnych klientów. Można się z tym kłócić ale prawda jest taka, że nic nie daje takiej kontroli w kwestii komunikacji z ludźmi w internecie jak posiadanie listy adresowej, która składa się z ludzi, którzy naturalnie chcą mieć z nami kontakt.

Owszem, jest wiele sposobów aby komunikować się z potencjalnymi klientami dzięki internetowi ale takie miejsca jak Facebook czy YouTube nie należą do nas i jakakolwiek „zmiana warunków gry” w czasie jej trwania może wpłynąć negatywnie na to, do jak wielu osób docieramy ze swoim przekazem.

Nie oznacza to, że nie warto jest korzystać z mediów społecznościowych. Oznacza to – przynajmniej w moich oczach – że stanowią one jeden z wielu sposobów na komunikację, spośród których lista adresowa odróżnia się tym, że to my go kontrolujemy.

Co również bardzo ważne, nie jest koniecznością posiadanie kilku, kilkunastu czy kilkudziesięciotysięcznej listy aby móc osiągać pozytywne efekty finansowe.

Wszystko bowiem zaczyna się od podjęcia decyzji odnośnie tego, czy zależy nam na ilości czy na jakości a więc od tego jak pozyskujemy ludzi na naszą listę i co w dalszej kolejności robimy aby utrzymać kontakt i zbudować z nimi odpowiednią relację.

O tym właśnie jest poniższe video…

Jak osiągać pozytywne wyniki w e-biznesie mając niewielką listę adresową

Kliknij Tutaj Żeby Dowiedzieć Się Jak Budować I Zarządzać Listą Adresową, Aby Generowała Ogromne Zyski Przez Lata

Jak widzisz, zasadniczą sprawą aby budować od samego początku dochodową listę adresową jest przeniesienie uwagi ze swoich potrzeb na potrzeby ludzi, którzy są w naszym rynku docelowym i dostarczyć im wartość a więc rozwiązanie ich problemów i sposoby na osiągnięcie przez nich korzyści.

Powód, dla którego takie postępowanie jest właściwe, jest dość prosty: każdy z nas interesuje się przede wszystkim sobą, swoimi problemami i swoimi potrzebami i dlatego to właśnie na problemy i potrzeby ludzi trzeba zwrócić uwagę i do nich się odnieść, tworząc treść w internecie.

Mam nadzieję, że przedstawione w tym poście informacje okażą się dla Ciebie wartościowe i pomocne (pod warunkiem, że je wykorzystasz). Jeżeli uznasz, że warto, podziel się nim dalej i zostaw swoją opinię w komentarzach poniżej.

 


Michał Kidziński
Blog „Przyciągający Marketing”

P.S. Jeżeli zależy Ci na efektach w e-biznesie, to musisz mieć 3 kluczowe elementy, o których  dowiedziesz się tutaj.