Gdyby ktoś zadał Ci pytanie:

„Jaka strategia w marketingu internetowym jest najlepsza?”

to co byś odpowiedział?

Przez ostatnie kilka lat miałem okazję poznać wiele wspaniałych osób i ekspertów, których wyniki w marketingu internetowym są naprawdę wyjątkowe.

Problem jednak pojawił się w mojej głowie wtedy, kiedy…

…od jednych słyszałem, że osiągnęli oni swoje wyniki dzięki wykorzystaniu bloga.

…od innych słyszałem, że swoje e-biznesy zbudowali głównie w oparciu o płatną reklamę.

…od jeszcze innych dowiedziałem się, że swoje sukcesy zawdzięczają wykorzystaniu mediów społecznościowych.

Pojawia się więc pytanie:

„Skoro wszystkie te metody działają to która jest dla mnie najlepsza?”

Na to pytanie odpowiadam w poniższym video…

Najlepsza Strategia W Marketingu Internetowym

 

Sama strategia działania albo inaczej – medium, w oparciu o które przyciągasz uwagę właściwych osób, to bardzo ważna kwestia, ponieważ uwaga właściwych osób jest kluczowa, żeby w ogóle przedstawić jakąkolwiek ofertę ale to jeszcze nie koniec…

Czymś, co łączy wspomnianych wcześniej ekspertów to to, co robią oni w momencie, kiedy już „uda” im się ową uwagę przyciągnąć.

Oto ten proces w uproszczeniu:

– budują oni listę adresową (pomocny na ten temat materiał możesz zdobyć tutaj)
– budują system promocji i sprzedaży (w tym materiale możesz dowiedzieć się więcej na ten temat)
– potrafią komunikować się z potencjalnymi klientami aby zbudować relację i przedstawić swoją ofertę (tutaj możesz także dowiedzieć się jak to robić)

Dla mnie więc kluczem do wyników w marketingu internetowym jest:

– wybrać strategię i opanować ją (co wiąże się z systematycznym i konsekwentnym jej wykorzystaniem)
budować listę adresową, budować z ludźmi na niej relację i przedstawiać ofertę dzięki systemowi promocji i sprzedaży oraz umiejętności komunikacji

Tak, to być może brzmi prosto i … jest proste. Nie oznacza to jednak, że jest to łatwe, bo nic nie jest łatwe, jeśli np. zaczynamy swoją przygodę w e-biznesie.

Ja podzieliłem się z Tobą tym co wiem i na podstawie mojego doświadczenia.

Ogromnym plusem tych informacji jest to, że możesz je wykorzystać, niezależnie od tego co dokładnie chcesz promować z wykorzystaniem internetu.

Szybsza Droga

Wiem również, że można zaoszczędzić ogromną ilość czasu, jeśli skorzystamy z wiedzy, doświadczenia i zasobów innych ludzi.

Mówię o tym, że chcąc osiągać wyniki w e-biznesie szybciej, dobrze jest zrozumieć co i jak robić a później zacząć to robić.

Ja sam straciłem dwa lata ponieważ uznałem, że oprę swoje działania o to co wiem i co wydaje mi się właściwe. Jak można się domyślić, nie wiedziałem wtedy zbyt wiele a to co wydawało mi się właściwe, wcale takim nie było.

Kiedy jednak podjąłem decyzję, że nauczę się tego co konieczne i że zacznę tę wiedzę wykorzystywać, wszystko zaczęło się zmieniać. Nie, nie były to czary ani magia. Był to efekt inwestycji mojego czasu i pieniędzy w wiedzę ludzi, którzy doskonale wiedzą jak wykorzystać internet w celach biznesowych.

Po pewnym czasie zebrałem to wszystko w jednym miejscu i na tej podstawie przedstawiłem wszystko to co jest konieczne, żeby w ogóle myśleć o wynikach w e-biznesie a Ty możesz teraz zdobyć tę wiedzę za darmo, pod tym adresem:

http://SwiatlyEbiznes.pl

Czy ta informacja jest dla Ciebie wartościowa i pomocna? Zostaw swoją opinię w komentarzach poniżej i podziel się nią z innymi, jeśli uznasz, że warto to zrobić.

 


Michał Kidziński
Blog „Przyciągający Marketing”

P.S. Jeśli zależy Ci na tym, żeby zarabiać pieniądze w internecie, to musisz mieć pewne 3 kluczowe elementy. Kliknij tutaj aby poznać je za darmo.