Jeżeli chodzi o jakikolwiek e-biznes, to tym na czym każdemu zależy jest to, żeby był on dochodowy i żeby jego zbudowanie wiązało się z możliwie najniższym ryzykiem.

Jak więc myślisz? Co w pierwszej kolejności jest bardzo ważne aby to było możliwe? Na czym na pierwszym miejscu należy się skupić?

Przeważnie myślimy, że chodzi o ofertę, czyli o produkt lub usługę, którą w internecie chcemy promować.

Prawda jest jednak inna. To nie oferta jest w tym momencie najważniejsza.

Tak, wiem, że to może brzmieć dziwnie, podejrzanie albo niedorzecznie. Zanim jednak cokolwiek ocenisz, pozwól, że przedstawię Ci pierwszy z trzech kroków do zbudowania dochodowego e-biznesu z minimalnym ryzykiem, których nauczyłem się od przedsiębiorcy z 15-sto letnim stażem, który w moich oczach jest absolutnie jednym z najlepszych w Polsce ekspertów w dziedzinie e-biznesu.

Pierwszy z trzech kroków do zbudowania dochodowego e biznesu z minimalnym ryzykiem

Kliknij Tutaj Aby Poznać Wszystkie 3 Kroki Do Zbudowania E-Biznesu Skazanego Na Sukces

Kilka lat temu usłyszałem od wspomnianego w video Piotra Majewskiego coś, co w moich oczach jest niesamowicie ważne (nie jest to cytat):

Buduj listę adresową nawet jeśli jeszcze nie wiesz co będziesz chciał sprzedawać.

Zastanów się proszę nad jedną rzeczą…

Co jest lepsze? Mieć świetny produkt i szukać na niego klientów czy mieć kontakt z potencjalnymi klientami i przedstawić im produkt, który ich interesuje?

Dla mnie o wiele lepiej jest mieć najpierw zbudowany zasięg czyli listę adresową. Jest to właśnie pierwszy z trzech kroków, dzięki któremu można rozpocząć właściwe tworzenie e-biznesu.

Więcej o tym kroku i o pozostałych dwóch dowiesz się w tym materiale video, w którym Piotr Majewski przedstawił je w oparciu o swój własny przykład i jak będziesz mógł się przekonać, są one bardzo proste.

Więcej na temat budowania listy adresowej

Mówiąc o budowaniu listy adresowej, warto jest jednocześnie mieć na uwadze, że samo jej budowanie niczego jeszcze nie znaczy.

Wszystko bowiem sprowadza się do właściwego budowania oraz zarządzania listą adresową. Ja tej sztuki nauczyłem się (i nadal zresztą uczę) także od Piotra Majewskiego. Jeśli i Ty chcesz nauczyć się tej sztuki właśnie od niego, to tutaj możesz to zrobić.

Liczę na to, że informacje przedstawione w tym poście okażą się dla Ciebie wartościowe i pomocne. Jeżeli uznasz, że warto, podziel się nimi dalej i zostaw swoją opinię w komentarzach.

 


Michał Kidziński
Blog „Przyciągający Marketing”

P.S. Wiesz, że możesz zbudować swoją listę adresową błyskawicznie i tanio, i nawet jeśli nie masz o tym zielonego pojęcia? Tutaj możesz dowiedzieć się jak to robić.