Jeżeli mówimy o rozwijaniu biznesu w internecie, to z całą pewnością do najbardziej popularnych rozwiązań należą marketing sieciowy i marketing afiliacyjny czyli inaczej programy partnerskie oparte głównie o zarabianie prowizji w zamian za skuteczną promocję cudzych produktów i usług.

Jest również jasne, że ani jeden, ani drugi model biznesowy nie jest idealny i z całą pewnością żaden z nich nie jest dla każdego.

Jeśli jednak rozważamy zaangażowanie się w któryś z tych biznesów to zwyczajnie dobrze jest mieć świadomość tego, czym te obydwa modele biznesowe się różnią i o tym właśnie jest poniższe video…

Podstawowa Różnica Pomiędzy Marketingiem Sieciowym A Marketingiem Afiliacyjnym

Kliknij Tutaj Aby Zobaczyć Na Czym Polega Właściwy Sposób Promocji Zarówno Oferty Związanej Z Marketingiem Sieciowym Jak I Afiliacyjnym

Zgodnie z tym, o czym opowiedziałem w powyższym video, czymś co łączy marketing sieciowy i afiliacyjny to przede wszystkim możliwość promocji gotowej oferty, która została już stworzona i w ramach której dostarczenie produktu do klienta nie leży po naszej stronie.

Z tego też względu można zaoszczędzić sporo czasu, który normalnie potrzeba zainwestować w cały proces, począwszy od stworzenia produktu, poprzez system promocji i sprzedaży, i na dostarczeniu produktu, i obsłudze klienta skończywszy.

Podstawową różnicą jest z kolei to, że w marketingu afiliacyjnym osiągane rezultaty są generowana głównie dzięki wykonanej przez nas pracy, natomiast w marketingu sieciowym możemy być wynagradzani za pracę swoją oraz ludzi, którzy zdecydowali się przyłączyć do nas i współpracować z nami.

To powoduje, że o ile w marketingu afiliacyjnym można zarobić więcej w krótszym czasie, o tyle marketing sieciowy można z całą pewnością potraktować jako rozwiązanie długoterminowe z o wiele większym potencjałem. Spowodowane jest to głównie tym, że – jak wspomniałem w video – w marketingu sieciowym istnieje możliwość generowania korzyści finansowych nie tylko z pracy swojej ale także ludzi, którzy przyłączyli się do nas bezpośrednio oraz z polecenia naszych poleconych, itd.

Niezmiernie ważne jest przy tym wszystkim jednak to, że niezależnie od tego czy mówimy o marketingu sieciowym czy afiliacyjnym, w każdym z tych przypadków potrzebne jest…

Właściwe Działanie

Zdecydowana większość osób angażująca się w te modele biznesowe nie ma żadnego pojęcia ani o marketingu, ani o sprzedaży i nie ma w tym naturalnie nic złego.

Problem pojawia się wtedy, kiedy bez kluczowej wiedzy i umiejętności staramy się rozwijać którykolwiek z tych biznesów w oparciu o to co wiemy, a że jak wspomniałem przeważnie wiemy niewiele lub nic, efekty nie mogą się pojawić.

To właśnie jest sposób własny działania.

Sposób właściwy to z kolei taki, który działa i który przyniósł już efekty innym ludziom. W moim zrozumieniu ów właściwy sposób opiera się tak naprawdę o 3 kluczowe elementy i o nich właśnie możesz dowiedzieć się tutaj.

Mam nadzieję, że informacje, które przedstawiłem w tym poście okażą się dla Ciebie pomocne w kwestii ewentualnego wyboru pomiędzy marketingiem sieciowym i afiliacyjnym. Jeżeli uznasz, że warto, podziel się tym postem z innymi i zostaw swoją opinię w komentarzach poniżej.

 


Michał Kidziński
Blog „Światły Ebiznes”

P.S. Istnieją tylko dwa sposoby aby w internecie rozwijać biznes w marketingu sieciowy lub afiliacyjnym: właściwy i własny. Ten drugi możesz poznać tutaj.