Blog jest często lekceważony lub źle rozumiany pod kątem jego wykorzystania w e-biznesie.

Wiele osób twierdzi, że blogowanie nie działa. Inni uważają, że wymaga zbyt dużej pracy. A jeszcze inni wykorzystują blog do tego, żeby po prostu rozwijać ebiznes.

Zanim przejdziemy do rzeczy, miej proszę na uwadze, że aby mieć wyniki w ebiznesie:

blogowanie nie jest obowiązkiem
blogowanie nie jest jedynym sposobem
blogowanie nie jest najlepszym sposobem dla każdego

Jest to jeden ze sposobów aby rozwijać ebiznes.

Czy jest to sposób dla Ciebie? Tego nie wiem ale moim celem nie jest nikogo namawiać do tej formy działania a przedstawić Ci to, jaka jest…

… rola bloga w ebiznesie.

O tym właśnie dowiesz się w poniższym video…

Samo blogowanie to więc nie jest wszystko i aby miało ono sens, warto jest mieć świadomość tego co jest jeszcze potrzebne, żeby dzięki niemu można było osiągać wyniki:

 

1. Struktura bloga

Mówiąc o blogu mówimy przede wszystkim o narzędziu marketingowym, którego głównym celem jest budowanie listy adresowej a żeby to było możliwe, potrzebna jest właściwa struktura, która to umożliwia (więcej na ten temat możesz dowiedzieć się w tym darmowym raporcie).

 

2. System

Mówimy więc o tym wszystkim co pozwala:

– budować listę adresową
– budować relację z ludźmi na tej liście
– przedstawiać ofertę

Aby taki system posiadać istnieją dwie drogi:

#1. Możesz zbudować go samemu o czym w większych szczegółach dowiesz się tutaj

#2. Możesz wykorzystać gotowy system, który stworzył ktoś inny (np. w ramach programów partnerskich lub marketingu sieciowym)

 

3. Umiejętność komunikacji

Na blogu odbywa się to dzięki słowu pisanemu i/lub dzięki video.

Za każdym jednak razem warto jest zrozumieć, w jaki sposób przedstawiać to co chcemy przedstawić aby nasz przekaz był atrakcyjny dla odbiorcy i aby dzięki niemu osiągać zamierzony cel.

Na ten temat możesz dowiedzieć się więcej w tym materiale.

Ogromna zaleta bloga

Kluczową sprawą w blogowaniu jest systematyczność i konsekwencja w tworzeniu treści, które będą wartościowe dla konkretnego rynku docelowego.

Jeśli jest to realizowane, stworzone posty mogą pracować nawet przez wiele miesięcy lub lat.

Można więc powiedzieć, że każdy post to pracownik, który przez 24 godziny na dobę może pracować dla Ciebie, promując „przy okazji” to co chcesz promować w internecie.

Warunkiem jest naturalnie odpowiednio przygotowany blog, co w większych szczegółach zostało przedstawione tutaj.

Czy te informacje są dla Ciebie wartościowe i pomocne? Zostaw swoją opinię w komentarzach i podziel się tym wpisem z innymi, korzystając z poniższych „przycisków”.

 


Michał Kidziński
Blog „Przyciągający Marketing”

P.S. Niezależnie od tego CO chcesz promować w internecie, musisz do tego wykorzystać WŁAŚCIWY sposób. Kliknij tutaj aby go poznać.